nedelja, 26. januar 2014

Obrniti smer

Apd 22,3-16
Mr 16, 15-18

Ob današnjem prazniku spreobrnenja apostola Pavla se lahko samo vprašamo, kje in na kakše načine mi preganjamo Kristusa. Kje tudi meni reče: "Anja, Anja, zakaj me preganjaš?"

Res. V prvi vrsti ga opreganjam v samem sebi. Takrat, ko se Bog oglasi s svojo iniciativo, takrat, ko v meni deluje Sv.Duh 100/ h in upa, da nekaj storim, a ga začnem preganjati. Ker je izven sistema. Ker vedno znova ponuja nekaj novega. Nekaj, kar me spravlja ven iz moje ustaljene predstave.

Drugič ga preganjam v svojem bližnjem. Ko me pokliče ravno takrat, ko mi najmanj ustreza. Ko me jezi in se tega ne odločim povedati z besedo, ampak začnem jezo preigravati v dejanjih. Ko ne odpustim krivice, ko ne slišim besedo oprosti. Ko se prepustim primerjanju, ki porodi zavist, zavist zagrenjenost, zagrenjenost pa tekmovalnost in poniževanje drugega. Preganjam ga vsakič, ko ne delam nič v smeri miru in odpuščanja, ampak hočem kakor Savel svoje nasprotnike tako ali drugače zvezati in zvezane kaznovati.

In nenazadnje ga preganjam vsakič, ko v srcu vem, da bi moralo biti več prostora za tišino srca, za molk, ki rodi Svetlobo, za čas, ko se preprosto ustavim in ponovno poiščem v njegovem pogledu.

V preganjanju pa prekosimo vse Savle takrat, ko Njegovi besedi ne verujemo.
Vanj smo krščeni in potopljeni, a kakor pravi Jezus učencem, je prav vera tista, ki spremeni vse. Krščenih je  veliko, tistih, ki so milost krsta aktivirali pa zelo malo. A ta gumbek "on" je ključen in ta gumbek "on" je naša vera.
Kajti vera v Njegovo resnico, mi daje moč, da:
  • Izganjam hude duhove = da ločim Božji glas od skušnjave, izberem dobro in zavrnem vse "ej, brezveze je, nič nisem vreden, nobenega ne briga zame, Bog me je pozabil, drugi so boljši, uspešnejši, jaz vedno prezrt ..." To so CD-ji s taktično klasično glasbo zla. In koliko časa jih poslušamo!
  • Govorim nove jezike = jezik ljubezni, ki ga razumejo vsi. jezik spoštovanja, miline, dobrohotnosti. Jezik, ki pozna dobre besede, ki blagoslavlja. Jezik, ki spregovori in ljubi v jeziku drugega. Jezik, ki ob zlu in sovraštvu zmore pokazati na drugo plat, zmore povedati, kaj prizadane, kaj boli in česa ne želi več.
  • Dvigam kače s tal = zmorem vstopiti v svoje strahove in jih premagati. Kača je simbol strahu, nevarnosti, simbol nečesa, kar nas zaradi strahu popolnoma ohromi in zabetonira, da ne moremo več naprej. Jezus pa tistemu, ki veruje v Njegovo besedo pravi Vstopi v svoj strah. In pusti, da ga jaz preoblikujem. Jezus daje moč, da se soočimo s stvarmi, od katerih smo vedno bežali. Kajti On noče "prebežnikov" 
  • Če kaj strupenega izpijem, mi ne bo škodovalo = kritika, zlo, napad drugega nima več moči nad mano. Ima je le toliko, kolikor jaz dopustim. toliko, kolikor ne verujem Besedi, ki je strupu nasprotna.
  • Na bolnike polagam roke in ti ozdravijo = naj naši odnosi postanejo le za kanček bolj sočutni in usmiljeni, spoštljivi in hrepeneči ... naenkrat mrtve kosti oživijo, rane prenehajo krvaveti, srca oživijo.
Spreobrnjenje je torej potrebno. Od vseh ustaljenih CD-jev grenkobe in ujetosti v melodijo evangelija.

Pojdite po vsem svetu ga oznanjujte! To veselo novico, da smo v ekipi zmagovalcev!  
 



Ni komentarjev:

Objavite komentar