sreda, 18. marec 2020

Dopolnitev

Sreda 3.postnega tedna

"Ne mislite, da sem prišel razvezovat postavo ali preroke; ne razvezovat, marveč dopolnit sem jih prišel."

Postava je bila dana od Boga, kajti človek si sam ne more izmisliti tako dobrih zakonov, četudi so po stvarjenju skrivnostno zapisani v srce. In vendar ostaja postava le skelet, ogrodje, ki pomaga, da vse telo stoji pokonci. Toda skelet sam po sebi ne more hoditi okrog, potrebne se mišice, vezi, kite, koža ... Pomembni so odnosi in pomemben je Duh. To je prišel dopolnit Kristus.

Na postavo, ki je človeku le pomagala spoznati, da je v njegovem srcu tudi postava greha, je prišel Odrešenik, ki je človeško padlo in okostenelo naravo vključil v svojo skrivnostno Božjo naravo. Tako smo postali Telo, Kristusovo telo.

Človek je s krstom ponovno potopljen v lepoto Odnosa, v ljubezen, ki je postala prva in edina zapoved:
"Kakor je Oče mene ljubil, sem tudi jaz vas ljubil. Ostanite v moji ljubezni!" (Jn 15,9)
"To je moja zapoved, da se ljubite med seboj, kakor sem vas jaz ljubil" (Jn 15,12).

Ljubezen, ta odnos z Očetom, ki je možen samo v Kristusu po Svetem Duhu, je torej dopolnitev vse postave. Postava ostaja kakor termometer telesne temperature, ki pove, kakšno je stanje naših odnosov, toda jedro je Odnos, je prepuščenost Ljubezni, ki dela vse!

Naj bo v teh dneh posebej z nami.




Ni komentarjev:

Objavite komentar