ponedeljek, 24. februar 2014

Izbrani

Apd 1,15-17.20-26
Jn 15,9-17

Na praznik svetega Matije stopi v ospredje naša izbranost. Izbrani smo! Od Boga. In postavljeni v občestvo ljubljenih. V občestvo, v katerem obstanemo, če izpolnjujemo Njegovo zapoved.
Evo, pa se že prebudi odpor. Zapoved. Zdi se mi, da imamo v srcu vgraviran program, ki besedo zapoved pretvori v besede prepoved, sužensjtvo, nesvoboda. Kako krivično.

Kajti zapoved, o kateri govori Jezus, je zapoved, ki nam omogoči, da v tem občestvu sploh lahko obstanemo. Kakor zapoved, da ni dobro peljati s ceste dol, če želiš na njej ostati. In ta zapoved se glasi - sprejmite mojo ljubezen in jo delite naprej! Samo to. Ostnite v mojem krogotoku ljubezni in bodite moji prevodniki. Do skrajnih mej sveta.

To pa je nekaj, kar prebudi veselje in radost! Da smo ustvarjeni za to, da bi se sončili v Ljubezni in jo ohranjali med nami. To sem vam rekel, da bo moje veselje v vas in da se vaše veselje dopolni.
 
Prva poteza je vedno na strani Boga. On sam nas je prvi poklical za svoje prijatelje. Da bi ga poslušli in storili. Vendar ne kot služabniki, ki bi delovali na ukaz in brez srca. O ne, biti prijatelj pomeni najprej biti v odnosu. S srcem, z dušo in telesom. Pomeni tudi, da je v vsakem dejanju moje srce. Ker vem, v kakšen Projekt sem poklicana. V Projekt vstajenja, odrešenja in občestva ljubezni.

Biti priča njegovega vstajenja! Eden je zmanjkal. Od dvanajstih je ostalo enajst in eno mesto, ki je potrebovalo izbranca. Danes je to mesto še vedno prazno. In čaka nate. Ker danes Jezus še vedno potrebuje priče Njegovega vstajenja, ljudi, ki si upajo biti najprej z Njim v odnosu, se pustiti ljubiti, doživeti vsakodnevna vstajenja, nato pa s svojim življenjem pričevati.

In žrebali so zanju; žreb je zadel .............(tvoje ime)  in bil je prištet enajsterim apostolom.

 Prosimo Gospoda, ki pozna srca vseh, naj nam pokaže, kje in kako nas danes kliče v službo svojih pričevalcev. Vsakega posebej. Naj nam da zavest, da smo izbrani. Kot taki pa tudi usposobljeni za poslanstvo, ki nam je zaupano. Ne vnaprej usposobljeni, kajti niso nazivi tisti, ki nas ščitijo in varujejo, temveč smo opremljeni z močjo Svetega Duha, ki usposoblja tiste, ki so izbrani. In nas je Gospod imenoval prijatelje, apostole, izbrance!




Ni komentarjev:

Objavite komentar