četrtek, 20. februar 2014

Stopiti korak nazaj ...

Jak 2,1-9
Mr 8,27-33


... za Jezusa, ni najbolj enostavno. Pomeni se odpovedati kakršnikoli želji po tekmovanju, prehitevanju, pridobivanju mest ... Sploh je to težko potem, ko smo v to, da smo prišli naprej, že vložili nek trud. Ta naša pogosta drža točkovanja, tekmovanja in dokazovanja se hitro prenese tudi v naše duhovno življenje, kjer se trudimo prehiteti celo Boga.
S svojimi idejami, pogledi, načrti ...On pa naj nam pridno sledi in vse skupaj požegna!

Jap, točno tam se obrača na nas in nam pravi, kako s svojimi načrti križamo Njegove načrte. Tudi nam izreče težke besede: »Pojdi od mene, satan, ker ne misliš na to, kar je božje, ampak kar je človeško.«

S svojim "vsevednim" pogledom, torej zapiramo svet pred Njegovim usmiljenim pogledom. S svojim presojanjem in etiketiranjem ljudi na vredne in nevredne naše pozornosti, zapiramo pot Njegovi logiki edinstvenosti in ljubljenosti. S svojim mišljenjem in načrtovanjem zapiramo pot Njegovim sanjam in milostnim presenečenjem.

O ja, Bog, težko je stopiti za teboj - korak nazaj. Težko je preiti iz religioznosti, kjer je vedno pomembno le, kaj je moderno, kaj pravijo drugi in kdo se za druge zdi Kristus, v osebno vero, v jasen odnos, kjer postane edino merilo kdo je pa zame Kristus.

»Kaj pa vi pravite, kdo sem?«  Od odgovora na to vprašanje zavisi vse naše življenje, delovanje, mišljenje, pogled, govorjenje ... od tega zavisi, kje bo naš korak ... odpredaj ali za Nekom!
Od tega zavisi ali bo moje življenje odgovor na Klic ali bo Bog le sredstvo za izpolnitev mojih načrtov. Od tega zavisi ali bom jaz prehitevala Boga ali bom dopustila, da Milost prehiteva mene.

Res, Jezus, kdo si ti zame?




Ni komentarjev:

Objavite komentar